Jak můžu reklamovat zboží?

Procento reklamací našich vyrobků je sice malé, ale v případě poškození zboží můžete výrobky reklamovat a budeme se snažit vaši reklamaci vyřešit bez zbytečných průtahů. Reklamace řešíme na základě našich obchodních podmínek.

Kdy je možné reklamovat?

Naše společnost ze zákona odpovídá za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny designu obalu).

Jaká jsou možná řešení reklamace?

  • V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky.
  • Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.
  • Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.
  • Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu (vč. nákladů na nejlevnější způsob dopravy) .

Jak mám při reklamaci postupovat?

Pokud se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete nám prosím tuto informaci nejdříve na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., popř. využijte formulář pro informaci o reklamaci níže, kde nás budete informovat o důvodu vaší reklamace. Domluvíme se na způsobu řešení reklamace, není nutné vadné zboží hned odesílat.

Pokud se domluvíme na vrácení zboží, zašlete prosím vadné výrobky na adresu našeho skladu: Mediabox spol. s r.o., Revoluční 208, Stráž pod Ralskem, 471 27, Česká republika, Telefon: +420 487 851 205

Zboží můžete reklamovat i osobně na naší prodejně v Liberci (Bohemia Gifts, Moskevská 131/34, Liberec). V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo na tel. čísle +420 606 044 395.

 

Avízo o reklamaci: